Mocht u instructies of documenten missen of aangepast zien worden, neem dan contact op met de content beheerder.
NOTE: Helaas zijn nog niet alle instructies af, zodra deze klaar zijn komen ze online.

DocumentKorte beschrijving
Reglement FotoclubIn dit document staan de reglementen en informatie over aanlevering van de thema’s.
Fotobespreking formulierHulpmiddel voor het bespreken van foto’s op basis van de foto-bespreek-training.
Clubcompetitie richtlijnRichtlijnen tbv interne clubcompetitie.
Persoonlijke paginaInstructies voor het beheren van je personlijke pagina, en het plaatsen van je foto’s.
Profielfoto en tekstInstructie hoe je je profielfoto kan plaatsen/wijzigen en je profieltekst.
Werkgroep galerij beheerInstructies voor het beheren van de werkgroep album en galerij (video).
DocumentKorte beschrijving
Aanmaken gebruikers accountsHet aanmaken van gebruikers account, pagina en persoonlijke album.
NaamgevingconventiesBeheer van galerijen en albums en naamgeving zodat het zoeken en beheren makkelijker is.
Overige instructies
Dit tabel is alleen zichtbaar voor content-beheerders en administrators.